Perkakas dapur seperti kuali atau cerek yang kerap digunakan pasti akan meninggalkan kerak hitam dibawahnya. Walaupun masih boleh digunakan, kadangkala sakit juga mata memandangnya.

Tidak dinafikan, nak sental kerak tu bukannya mudah kan? Jadi, apa kata anda cuba gunakan bahan ajaib ini. Melalui perkongsian pengguna Twitter Hsaytoc ini, beliau hanya membelanjakan kurang dari RM5 untuk kembalikan kilat pada kuali yang sudah berkerak hitam. Mari ikuti apa rahsianya.

IKLAN

Before & after. Bajet Bawah RM5 je dah boleh bg kuali nampak baru balik. Span ni beli kat Mr. Diy harga RM4++. Sental dgn air sabun je bagi smooth. Buat ni tak sampai 10 minit. Dia senang gila tanggal. Takpayah pakai berus dawai besi dah.

Sudahkah anda mencuba berus ini? Kongsikan dengan IMPIANA

Sumber : @hsaytoc via Twitter